i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
my feeling like rubbish !
12.29.2012 | 0 comments



hai korang. hemp, hari nie kan kan kan. aku tk tahu la kenapa aku sakit hati gila vavi. even puas satu hari bejalan sampai jumpa crush crush handsome tapi perasaan sakit hati nie still ada, aku tk tahu kenapa. aku da cuba senyum buad lawak tapi hati nie tetap sama je rasa. maybe sebab aku teringat dekat dia orang kot. aku teringat ada someone nie cakap dia tengah makan dekat belakang rumah sambil tengok binatang. puas aku perli dia ketawa kan dia sebab makan dengan binatang. marah bukan main sampai berpindah tempat terus ke depan tv. nak tegelak je aku dengan kau wei. mana dia pergi erk. dia terus menghilangkan diri semenjak aku marah dia hari tu. aku nie pon satu tk boleh cakap baik baik dekat dia. kan dia da terus tanak tegur aku. lepastu aku rasa macam ada buad salah dekat sorng budak nie. sebab dia cakap pasal ****** and  aku ia kan aje. tk taw plak aku cakap macam tu dia sensetip. terus tanak tegur aku lagi dah. tapi aku kan da mintak maaf. takan still tanak tegur. yang lagi sorang nie pulak aku tk tahu la kenapa aku tetiba macam malas nak layan  dia hari nie. aku malas nak layan dia sebab dia nie kuat touch. nk touch pon agak agak la. fikir la perasaan aku jugak. kau touch tk tentu pasal mana lerh aku tk hangin. kalau aku hangin da sah lerh aku macam menyampah dekat kau. aku rasa hari nie aku  betul2 sunyi . sunyi sesangat sampai kan aku update entry nie sampai keluar air mata. seriously aku tk tahu kenapa sampai macam nie. okay la nk tido . kbai semua. Assalamualaikum :')