i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
please forgive me for my rudeness
1.01.2013 | 0 comments




hai semua. selamat tahun baruu yek. macam mana dengan first day tahun baru korang ? best ? mesti best kan. sambut dengan bf/gf, family or friends. aku boleh tahan la best sebab sambut dengan kawan kawan dekat lanai. eh eh, kalau aku cakap lanai korang bukan nye taw pon HAHA. malam tadi sambut dengan member mermber tersayang maton,alyn,are2,awa,tasha,eyla,tokcem,kopi,fuad,wan dengan semua la yang ada dengan aku malam tadi. for yang tade tuh nanti kite sambut lain kali okay ;) teringat pulak dekat bro sorang nie. aku dengan muka tk tahu malu suruh dia antar kan aku dekat court futsal. skali dia cakap kau nie tk geti nak hormat aku ke. suka hati je pagil kau aku dengan aku erk. aku da pelik. bila  aku tanye umur dia berapa. skali dia cakap 21. whotwhot. seriously segan. dia kecit tuh aku ingat kan dia budak sekolah lagi . HAHA !da la stop citer pasal nie. act nak citer pasal someone nie. ya Allah kenapa la aku boleh gaduh dengan dia. tk sampai satu jam tahun baru aku da sedih. menangiss lagi tuh ! arggh, banjir bilik aku. menyesal balik awal >< weiyh sampai hati kau buad aku cenggini. kita da lama kawan kenapa tetiba jadi macam nie. aku mengaku aku marah kau hari tu gila vavi. tapi malam tadi aku wish kau tetibe kau ungkit pasal aku marah kau. aku marah kau sebab kau tuh citer pasal aku dekat orang lain. aku pecaye kau sangat2 tapi kau tu. hemp :( aku da cube terangkan dekat kau kenapa aku marah kau. tapi kau macam nk cari salah aku je. tolong lah faham perasaan aku jugak. seriously aku sayang kau. aku tanak gaduh semua tapi kau ? lagi la betambah marah aku dekat kau. kan aku da terlepas cakap semua. then kau kate aku macam hina kau. tk wei aku tk hina kau. seriously sikit tade niat nak hina kau. aku da geram nauu !! that's why aku termarah kau lagi. aku tk kesah kalau kau da tanak kawan aku, tapi tolong la buang perasaan benci kau dekat aku jauh2. aku nak kau ingat yang kita da lama berkawan. and aku nak kau fikir baik baik apa  yang kau da buad dekat aku sampai kan aku marah dekat kau. apa apa punss thankss dekat sorang budak nie sebab sudi dengar citer aku and bagi nasihat buad lawak bagai even aku tk gelak xD

# for haziq :')