i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
12.26.2012 | 0 comments



hai semua . Assalamualaikum for muslim :) hemp , today my feel so bad ! tahu tk tahu tak aku da putus dengan Muhamad Syazwan Bin R.azmi kay . seriously sedih gila . i don't know why ! mugkin sebab kita orang tada jodoh . aku sayang dia kay . sayang sangat2 . tapi hemp :'( aku sayang relay nie . 3/5/2012 first time aku jumpa dia by mamad dengan topek . selama nie aku tk pernah perasan pon dia dekat sekolah . time tuh aku dekat perpustakaan and dia tengah rehat menengah atas . mamad bawak dia jumpa aku dekat perpustakaan . dengan muka gambel tetibe dia mintak no aku . seriously aku tercengang . apa semua nie .
nak bagi ke tanak, nak bagi ke tanak *tutup muka dengan buku* . haha tu je yg ada dalam otak aku . member2 semua cakap bagi jelah . haishh , mana boleh main bagi je . ada pengawas perpustakaan nie boleh pulak dia bagi kertas dengan pen . so , aku bagi jele . haha . gatal . semua tengok aku . segan kay segan . seriously aku tk boleh lupa benda nie . tapi tu dulu masa jumpa dia . sekarang what happen ? semenjak dia dah bekerja dia macam lupa aku . text aku pon jarang . aku je yang selalu text dia . tu pon dia balas lambat . aku tahu dia busy bekerja . tapi aku tk boleh nak faham . makin lama makin jarang text aku jadi benci dengan dia sebab aku fikir dia da lupakan aku . sampai la aku mintak putuss . tapi , aku sayang dia aku tk putuskan dia lagi . berat nak lepaskan dia . dia pon tanak putus kan aku time tuh . semenjak tu aku selalu cari gaduh dengan dia sampai la dia give up dengan aku . maybe sebab nie dia nak break . tape aku terima .  bukan salah kau . tuh salah aku sebab aku tk penah faham kau . aku happy sebab break secara baik :) now im a lone .  8/5/12 - 26/12/12 bermakna bagi aku :') love you bai