i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
Kami Sibling Takan Terpisah
11.24.2012 | 0 comments



hey ! kami sibling takan terpisah . haha , memeyh la takan terpisah sebab darah dia masuk dalam badan aku. ape yg aku merepek nie >< okay this my sistot yg garang gila macam singa . aummm :D
dia nie la yang paksa aku suruh duduk sungai buloh . mule2 memang aku okay je sebab dia kate seminggu .
tapi tetibe dia cakap dik , kau duduk sinie dua minggu ae . sebab sabtu angah keje . double what ? ouh man ! aku duduk sinie tk sampai dua hari aku da bosan . asik terperap je dalam bilik . nak keluar bilik malluu sebab family mak mentua  dia adaa . erghh ! like living in a prison you know ! aku menagis suruh macik aku dari klang amek aku kt sungai buloh nie . sampai aku suruh dia datang time dia tengah keje .
akhir nya dia datang jugak walaupun da malam . thankss ibu amek kite kt situu :*
duduk klang best siket . ada kawan boleh main gaduh2 . haha . tapi tak lame pon duduk klang . 3 hari je then akak aku amek balik . akak aku siap pujuk nak pegi 1 utama tk . nak pegi TS tk . tapi jawapan aku tetap AKU NAK BALIK MELAKA LAA ! akak aku buad tk tahu je kot . sedih nye :( masa pegi 1 utama aku da siap2 kemas barang masuk dalam bonet da . dia je tk tahu . then mase nk balik dia nampak beg aku . dia tanya aku nak g mane then aku kata la nak balik melaka . akhir nya dia bawak aku balik jugakk da lepas shopping tuu . hahaha . kesian dia balik melaka tk bawak baju :P padan muka kau . btw terima kasih la belanje aku baju sampai duit kau 3rat terbang . dapat jugak jumpa aqil , bff and him  :*

# sayang my sistot  even dia macam singa :D