i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
little star
11.20.2012 | 0 comments



hey you ! look my son ! the baby very cute right . yeah , cute like me . HAHA  *joke
anak aku ke nie ? ohh tidakkk ! nie anak along aku . mak aku kata muka dia sebijik macam along aku . muhd aqil asyraf . best kan nama dia .  aku nk letak aqil haikal , tapi abang aku kata nanti anak dia nakal macam aku . nakal macam aku ? eh , sorry siket . aku baik kay . dia duduk jauh mana tahu pape pasal aku .  ah , biar la . hari tu dia asik nagees je . kasik susu tanak tapi mulut mcm nk susu . abang aku hujan2 pegi beli puting , da bagi terus senyap  tk lama lepas tu nagess lagi . kasi puting tanak kasi susu mak dia pon tanak . pukul 11 malam aku dengan akak aku sanggup pegi mydin dengan berpakaian baju tido semate nk beli kan dia susu . eh , baru la kita orang taw dia nie nk susu tepung . patut la bgi puting tanak bagi semua tanak .  hemp , anak buah aku yang lagi sorang nie jealous gila bila si aqil nie ada . dia siap cakap 'nanti semua orang tk sayang kite , semua sayang baby pak long' . tegelak kita orang dengar dia cakap macam tu . mane tk nye dia tu da terlebih manje dengan mak ayah aku . hemp , ucu rindu la dengan aqil . taw tadi ucu ikot kak ain balik melaka . adohh my aunt cepat la datang ambik aku dekat sinie . bawak aku balik klang cepat ! duduk sinie bosan . terkurung je dalam bilik main lappy . duduk klang okay lagi ada kawan,
duduk sinie jiran pon tk betegor . patot la anak buah aku tanak duduk sini bosan rupa nya . kalau la aku tahu bosan macam nie , aku memang tk ikot aku aku balik sungai buloh nie . pakkal la macik aku sanggup amek aku kt sinie . kalau tk keje aku asik tido je macam semalam dan semalam . 

# lama da tk jumpa carta hati aku . miss you dear :* kbai :')