i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
Damn It !
11.05.2012 | 0 comments



hey you ! best nye tengok citer skyfall . tapi tk tahan sejuk lerh dalam tu . hemp boleh pulak jumpa budak sch and the geng . ishh ganggu ! HAHA , tade wey im joke ;) da lepas balik tergerak hati pulak nak online FB boyfiee . maklum laa da five month with him tk penah nak usik FB dia . memandangkan dia da usik FB aku , then aku usik la balik kan . actually aku malas betul nak usik FB dye nie . aku tahu nanti mesti ada benda yang bole sakit kan hati . tapi tk tahu la kenape semalam nak sangat bukak . macam biasa mesti la tengok inbox dia . nak tegelak and jelly pon ada larh but im still okayy . lagipun aku tahu kau tu friendly . tapi kan senang kalau dia jujur dengan aku dia ada chat dengan orang lain . aku bukan nya marah pon . nie bile aku tanye chat dengan sape mesti dia cakap tade sape2 . siap bersumpah lagi ! erkk , ingat aku pecaye nau lerh dengan sumpah kau tuh . kalau  da online lame2 mesti ada punya chat dengan sesape . kan kan kan ? eh , I see something la semalam dekat dia punya inbox . huh , ingat kau da padam chat uh aku tk bole bace ke huh . untung lerh siap bagi no . untung lerh msg . untung lerh caring pasal dia . ah , seriously aku cakap da penat la aku respect korang . sebab aku tahu korang kawan . tapi semenjak girl tuh bagi tahu aku pasal perasaan dia dekat kau , aku da fikir bukan2 da pasal korang . wey , jelly la bodoh kalau aku nampak korang besame ! tapi aku malas la nak bebunyi . bila kau dengar gossip pasal aku dengan **** bukan main lagi kecoh sane sinie . bila kau dengan diaa ? aku senyap wey aku senyap ! macam mane aku nak pecaye kau sangat2 kalau kau macam tu wahai my boyfiee ! selagi boleh teruskan , aku teruskan . kalau da makan dalam . good bye la dear oi .
kchaw ;)