i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
PMR is over !
10.15.2012 | 0 comments



ouh my gucci ! im not believe PMR is over . haha . lepas nie mesty rindu dekat pengawas2 yang jaga kami2 di SMKSR nie . ecehhh , padahal tk sanggup da nk mengadap paper . btw , still tk puas hati sebab math paper 1 banyak hentam ! kenape erk math paper 1  aku tk penah cukup masa . why why why ! im wanna cray :(  hemp , paper 2 Alhamdulillah boleh buat . sebelum jawap exam aemy ada story something . hati gua panas der . boleh pulak pagi2 masuk dewan dengan moody . awek mane jer yang tk jelly pakwe dy dengan girl lain kan . its okay  aku respect dye ! huh just forget it . lepas nie bole lah aku ganti balik tidur2 aku yang tertangguh tu kan .  hahah :D mcm siak !
apa aku nak buad da abes PMR nie erk . mesti lerh enjoy kan . takan pulak nak sedih2 . tapi mak aku nak anta aku g kelas bahase . what ! kelas bahasa ? amboi , untung nye . btw , bagus lerh jugak . dapat  improve kan english aku . btw , aku memang lemah english pon . memang patut la mak aku nak anta . btw , cas kan real je mak aku cakap . haha , kay chaw dulu . Assalammualaikum ;)