i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
PMR tomorrow
10.08.2012 | 0 comments



hey guyss ! Assalammualaikum . huh ! Alhamdulillah masuk otak jugak aku belajar hari nie . selalu nye petang2 macam nie otak aku da blank nak blajar . sampay tetido-tido aku di buat nye . 
wey ! PMR besok der . seriously aku rase macam tk ready . hey wafa ! wake up laa . besok kau da exam. boleh pulakk kau relek2 lagi . tapii ! hemp, tak ready laa wey ! tengok muke pengawas yang jage besok macam garang jea . perh , lagi lerh kecot aku nk pandang muke dye hari2 dalam dewan tu . OH MY GUCCI !! btw tadi nagis dekat sekolah . segan jea rase orang tengok . ingat kan tanak nagis , tapi bile teacher peluk cakap baik2 dengan aku air mate aku muke bergenang. eceh , haha . mungkin banyak buad masalah kot tahun lepas dengan dy . terima kasih la dekat cikgu sadiq sebab sempat nganjing aku and sempat pulak buad lawak dekat kite orang yang tengah menagis nie  :D
btw , i wish good luck dekat semua yang PMR okay . do the best ! kalau susah nk jawap ingat aku kay . comferm dapat jawap punye . hahaha . im prayer the best for you guys and wish me luck ;)