i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
what i think !
8.31.2012 | 0 comments


 hey semua assalamualaikum . hemp , kite ade dekat klang sekarang . saje ikut macik jenjalan rumah sdare mare dye . nak kutip duit raye la kate kan . haha biase la aku kan muka tk tahu malu . lagipun bosan la duduk rumah tade buad ape pon . esok kelas tambahan pun tk pegi la jawap nye . esok rase macam nak merayap midvelly laa . 
ecehh , perasan siak nak pegi sane . duit bukan dye ade pon . hahaha ,
act , nk cakap kenape dye da lain erk ? ke aku sorang je yang nampak dye da lain ?
tapi betul la dye da lain . da lame kami tk text . because of what i dont know !
tapi , tengok dye macam okay . eh , entah la . SPM dy pon da tk betul . main hentam je dy jawap .
banyak cikadak dye kan . ape nak jadi pon aku tk tahu laa . 
eh2 , huhhhhh ! tade sape ke yang nak text akuu . bosan gila siak tade text sape2 . aku text sape2 je nie kunk .tapi , hemp ! nak text orang lain kunk malas pulak aku nak layan nanti .
hadoyai ! tengok sepuerman lagi best la ! kbai