i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
Im Feel Guilty :'(
8.27.2012 | 0 comments



Assalammualaikum , huh ! jawap la cepat . 
ishh , meluat pulak aku tengok anak agkat mak aku nie . tak abes2 gayot dengan awek dye .
entah mase bile dye pandai couple2 ntah . kalau dye nak couple memang tk salah . tapi perangai dye mengalahkan aku . kalau nak makan tu makan jela . nk makan pon siap begayot dengan awek kau . kadang2 topap sepuluh ringgit due hari je pakai lepas tu da abes . aku dengan pkwe aku tade pon macam tu skali . siap pagil ayang . eeewww , please laa ! menyampah . hahaha .
cube jadi macam aku nie huh . relek je paggil awak saye kn zayn ? :)
btw , nk cerita lain sebena nye . hari nie aku sedih sangat2 . mungkin pasal hal malam tadi kot .
kenape aku cakap macam tu dekat dye . kan dye nak delete all memories dengan aku . haha
kan bagus kalau dye tak contec aku . even kite tk contec kite still kawan kan . tade gaduh2 macam nie . tapi bile da contec and aku cakap macam tu semuanya da berubah ! menyesal lah aku cakap macam tu .
memang la aku happy bila kau text aku . tapi , enta laa aku tk taw nak cakap macam mane .
hey ! kenape la jadi macam nie dekat aku . ape aku nak buad skunk :(
alaaaa ! menyampah betul la kalau jadi macam nie . tk suke tk suke tk suke  !!
tape laa , aku harap sangat kite boleh bebaik semula and tade perasan benci2 nie . 
terima kasih la sebab tunggu aku selame tiga tahun . aku hargai kau . aku tk penah anggap kau yang bukan2 . aku anggap yang kite boleh baik semula .
kbai :')