i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
thankss kawan :)
5.04.2012 | 0 comments



assalammualaikum semuaaa . tadi dekat sch cikgu bagi paper math . ya ALLAH . serious aku tk dapat  jawap . aku tk paham gila arg chapter algebraic formulae . tk tahu kenape tk boleh masuk kepale .
ade yang aku buad , ade yang tiru member . ade yang lansung aku tk buad .
hey . hancuss ! huh ! ade budak nie yg bername OYIN ss gile doe . hari nie kt skola dye senyap jer . bak kate budak klas aku da kne tumbok sebijik dengan aku tros senyap . bagus la . tade la dye tu nk menggatal sangat ! huh , sokay la . tanak da citer pasal tu lagik .
okay , now nk ckp thankss sangat2 kt member aku . thanks sbb tlong aku sampai kan wasiat . haha
cehh , banyak naw harte aku nk bgy wasiat kt orang .
choyy ! tade laa . sampai kan pesan jer kt someone tuu . and  mintak2 dye ikowt ape yang aku suruh .
kn budak 3 CEMPAKA ? aku rindu2 gila kt korang semuaa wey :(
hope lpas nie da tade gaduh2 yee :) 
entry pendek ! bosan tade buad pape . kbai :)