i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
exam mari !
5.05.2012 | 0 comments




assalammualaikum guys . firstly nk cakap kt kengkawan AKU SAJE JER KAY NAK LETAK GAMBA NIE ! JANGAN FIKIR ADA BUDAK YANG BERBAJU MERAH TU ;)

hey ! tahu  tak alphard (kete  kancil) ayah kite kene langgar . kesian aku  tengok alphard tuu .
tahu la mahal . ada pulak orang yang iri hati nak langgar kan . ape pun tk boleh .
mule2 kete BMW  (waja)  kene langgar . lepastu accord (pesona) cermin kne ape nta pecah . skunk nie , alphard pulak yang kene . kalau aku tahu sape yang langgar , memang kene siku dengan aku !
nasib baik ducati 1098 kite tade pape . ecehh , ducati konon . haha
heyy , 21/5 nie exam ! aku tk ready lagik wey . aku lemah subjek math . acane nie . sedih nye kalau tk dapat jawap . mintak2 aku duduk sebelah budak nie . boleh aku tiruu siked . hahaha 
astagfirullahalazim ! tk baik niru2 . so lepas nie kene review balik topic yang lepas2 . kene buad latihan banyak2 . ya ALLAH . mintak2 laa aku dapat ingat semua yang aku da blaja . hermm , lepas nie da tade nk online2 lagi . nie kali terakhir kod aku berchatting2 sampai lerh abes exam.  tade fesbuk2 , blog2 lagi . nanti ayah kite marahh . 
ayah kite macam monster kalau kite tk study . hehe , jahat jer kan .
kawan2 semua jagan lupa study . hope korang boleh buad taw . sayang korang semua . kbai ;)