i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
zyn malik
5.03.2012 | 0 comments



assalamualaikum semua . copat lha jawap . tk saba nk story nie :D
okayy . nak taw tk . pagi2 datang sekolah dapat berite yang menyakitkan hati .
please ! i need a doctor . tk boleh control kemarahan akuu nie . 
pagi2 da frust menonggeng ! nie sume dega cakap pida la nie . kalau aku taw , aku tk pakse pida cakap pasal hal tu .  tapi tape , aku da lepaskan semua kemarahan aku dekat oyin . ya ALLAH puasnye hati aku dapat tumbuk dye banyak2 kali .  
huh ! lupekan jelaaa . nak taw tk dekat pepustakaan sekolah tadi ade budak form five nie mintak no aku.
aku tk penah kenal pon budak tu sape . orang nye kecik2 jer kod . biase la tk cukup kalsium . hehe .
rupe nye budak tu zyn malik yang selalu disebut2 kan eton ngn echa . zyn malik ? hey ! tu kan name budak yg group one direction . agak tade name lain ker slain name zyn malik ! taw la rupe dye orang seakan-akan :P baru aku tahu dye orang nie minat budak tuu ! 
eton tk abes2 cakap pasal budak tuh . dye kate dye jelly sebab budak zyn malik clone tu mintak no aku depan2 . gentle ! haha , gentle la sangat kan . bagi aku budak tu nak menggatal ade lerh . 
hahaa . ape pon tk boleh ken ? hermm , but im still remember him !
da laa . AKU BENCI KAU !

akhirnya hati yang terluka ini terubat kembali . hahaha . macam siak jer ayat aku .
kbai :)