i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
im not okay !
5.01.2012 | 0 comments




hey sayongg :D assalammualaikum .
rindu gila kod dekad blog akuu nie . lame tk share story . maklumlah busy siked .
tengok title aku tuh . im not okay ! yes ! memang aku tk okay kod . tk tahu la kenape .
dekad sch aritu blaja math satu ape pun tak masuk otak ! ya ALLAH nk nagiss aku bile cikgu bgy h.work aku tk dapat  buad . apesyal niee ?  
huh , semalam terbace status fb budak gile nie ( SITI AISHAH )
perempuan yang banyak cakap dan banyak gelak adalah perempuan yang pendiam bila ade masalah dan bnyak menagis dalam diam .
okay , status nie macam ade kaitan jer dengan akuu .
 tahun lepas mulut nie kalau tk cakap seminit tk sah kod . 
even aku nie bnyak cakap , happy kt sch tapi  tade sape pun yang tahu dalam hati nie saked !
kadang2 ade jugak share kt kawan2 . kadang2 suke pendam jer dalam hati . 
semalam pagi2 datang sch muke aku masam jer . sampai ayah aku tego pagi2 muke da masam .
tapi kt pimpunan jer kod . da lepas tu happy like selalu . aku tk tahu lahh kenape aku nie tk boleh nk serious ! kalau ade kawan usik da tk jadi seriouss . tapi hanya Tuhan yang tahu hati aku nie happy ker tidokk ! 
eh, ape yang aku cakap nie ? aku main taip jer . bile bace balik aku sendiri tk paham :D
kbai