i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
cinta kau dan aku ;)
4.15.2012 | 0 comments



HELLO everybody ! Assalammualaikum . huh , jawap-2 . tk jawap dose taw ;)
ape buad ? okay hari nie nak dekad 2 jam aku membaca . seriously sebena nye aku memang tk suka membaca .tapi kalau bab2 novel nie , tk tido sampai pagi pun tape laa .
cinta kau dan aku by SITI ROSMIZAH memang best . really luf this novel . actually , buku nie da lame aku bace . tapi bile teringat balik , buku nie sweet . so , bace lagi sekali . tapi bace part sweet moment jer haha  . okay dalam novel nie aku jelly ouh dengan Farisyah dengan faris hakimi . dye orang sweet gila . dye orang da buad aku nagiss . tadi aku rase nak nagiss kuat2 jer . aku nak luah kan semua nye .  aku nak menjerit jer wey ! tapi :(
hermm , sokay . just forget it !  kalau aku jadi driver , agak2 aku dapat tk laki sehandsome macam farish tu :D aku da mule berangan wey !  hahaa ,  
okay dengar nie . hari nie aku memang rase nak nagisss ! tk tahu kenape . 
kbai !