i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
happy time moment :)
5.13.2012 | 0 comments



Assalammualaikum my beloved stalker and my readers :)
rinduuu nyer nak bw . maklumlah busy siked . lame tk sentuhh lappy . 
okayyy , btw hari nie hari ibu ritee ?
mak aku untung sangat2 hari nie . mak aku dapat hadiah banyak drpd anak2 dyee .
mak aku dapat kasut scholl, baju , bunge , kek , macam2 lagi laa . aku jelous  nie ouh .  aku dapat baju selai jer . aku pon nk kasut jugak tapi  tk dapat :( erghhh !! sabtu , ahad pegi jusco cume dapat baju selai jer ? sokay laa . biakan mak kite dapat banyak2 . hari nie kan hari dye . kite sayang mak kite . kite nak die bahagie jer :)
eh2 , aku kan da ade zyn malik . jyeahhh . boyfie baruu waaa . lu ade ? hahahaha 
jup nak selit citer pasal dye . semalam call dye , suare macam katoon . haha , comel ouhh suare dye .
tapi bising pulak time tuu . enta dye buad ape nta kt tempat bsing macam tuu .
tadi aku text dye2 kate dye baru lepas study dengan mak dye . hermm , untong lerh anak mak kan3 . 
haha , btw gud luck ae for budak SMKSR untuk exam besok :)
sayang zyn malik kite :D kbai