i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
Da Kene Sepak Terajang Baru Ang nak mengaku
3.06.2012 | 0 comments


Photobucket

hey guys . how there you ? hehee :D
okeh , street to0 the point kay . aku tak tahu la perasaan aku nie sama ada cakap kesian , atau padan muke .
you know what . tadi ade budak fight dekad sch . member aku gaduh dengan budak tuh  .

hey2 , kawan aku sebena nye da lame nk cari point nk gaduh ngn budak tu . memang da banyak kali dye buad salah kt kawan2 aku sume . tuggu mase jer  kawan-2 aku akan jumper ! 
perangai tu tk reti nak jage ! aku sendiri  pun penah kene  dengan dye . 
 kawan aku jumper dye . memang kene kitai habis la  . macam mane nta budak-2 laki pon bengang dengan dye . penumbuk , pelempang sume budak tuh kene . tula . cakap baik-2 tanak mengaku . da kene tu sume baru nk mengaku . memang show+kesian aku tengok 
 abes cermin tingkap kelas dye pecah kene tumbuk dengan budak laki . 

eh , btw aku simpati taw kt budak tu . even dye penah bakau aku , peraasan simpati tetap ade kay !
gare-2 tengok nie lerh aku tk masuk kelas sains . terpakse aku tipu cikgu kesayangan aku tu .
ishh , ape pun tara boleh . kbaaii