i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
miss you guys :/
3.17.2012 | 0 comments


Photobucket

hello my readers and my stalkers :D
malam-2 yang sejuk kene tiup angin nie buad kan aku teringat dekat kau .
nak tahu sape kau ? kau tu sebenanye 2011 lha .
teringat zaman-2 form two der . serious aku cakap kalau aku ingat balik mesti senyum sensorang .

you know what . time form tu , ya ALLAH best nye . kelas dekat-2 . 
senang aku nak met kengkawan . kadang-2 kalau cikgu tengah ajau kt depan , aku ngn budak-2 nie buad muke donno jer keluar ikut pintu belakang . alasan nye ' HAUS DOE . PEGI LERH CARI AIR '  . 
huh ! im still remember that .  time geografi bukan main bising . dekat pintu blakang medeka seyh korang . 

paling aku suke time lepak kt tangge ujong or kt 2K . memang port korang kn dekat situ . 
time cikgu dsiplin naik , kelam kabut korang masuk kelas . 
 budak otai mesti lah 2T kan ? xD
ape-2 pon budak 2C , 2D , 2T , 2K . korang memang terbaik la . 
rindu bile t'ingat kisah lame . btw ,  members-2 3M , aku still sayang korang