i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
situation in class
3.03.2012 | 0 comments


Photobucket

hey guyss . SALAM satu MALAYSIA .
arghhhh ! best nye baru bagun tido . syok abess ! penat seyh hari nie .
hari nie kene sekolah ganti pulak . cikgu kate nk g bengkel buad keje kursus .  tu pasal la aku datang . tapi tade pon . kalau aku tahu cikgu tu tipu , memang aku tk sekolah taw tak !

tapi ade untungg jugak aku pie sekolah hari nie  . macam2 habuan aku dapt dekat sekolah .
happy je  . tade la rase bosan sangat . 
you know what , dak echa dye boleh bukak cite pasal citer HINDI yg ade dekat tv tu .
kalau korang perasan dekat tv tu ade iklan industan right ? korang perasan tk yang lagu iklan tu ikut mulut citer yang ade dalam iklan ?  huh , dye boleh gelak kan iklan industan  tu .
yanadei ! tegelak siak bile tebukaknye cite SANGAM . 
tajuk dye tu  kelaka jer . citer dye pon buakn nye best sangat .
yang dak are-2 nie boleh pulak citer sume pasal sangam . btw , aku fikir kan kawan aku je yang layan cite tuu . budak laki pun layan seyh . siap hafal lagu citer tu lagi =='
hentah pelik-2 je kan .

lepas rehat jer tegok beg  aku senget . aku betul lah kan . henta ape pasal aku tengok beg dak echa nie mengikut jer beg aku . baru aku perasan doe yang beg aku kene mangge dengan beg dye .
adohh , nie sume celap punye keje . merate-2 tempat aku cari dye .
da jumpe lepas tu dye lari . perh , hanya Tuhan jer yang tahu batape penat nye aku kejar dye sampai tingkat paling atas . pakkal  la dye bagi jugak kunci tu . kalau dye tak bagi  aku bocor kan moto dye .

herm , ape-2 pun . memang terbaik lah sekolah hari nie .
nak kate sie-2 , tak . nk kate tk sie-2 pon tak . adoy pelik laaa .
BANANAKOBES and 3 MAWAR you guys the best