i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
im not in mood :'/
2.15.2012 | 0 comments




Photobucket

hey guyss . argghhh  ! penat seyh . baru balik dari sch . 
dengan tk sabar-2 nk update entry nie , huh sampay tk salin baju bagai taw .
serious aku cakap aku bengang gile bapak ! 
aku nk mencarut sekejap boleh ? babi sial hawaw , cilaka , bodoh   haih , dapat pon lepas kan perasaan bengang aku nie . tk tahan nak mara jer rase . 
nk nagess pon ade nie . ASTAGHFIRULLAHALADZIM . besabar wahai wafa .

tadi dekad  sch degar citer yang sangat memeranjatkan . 
perhh , aku fikir kan tu sume salah anggap aku jer . rupe nye aku tk salah anggap lha .
tapi tu semua betul .  bukan sorang , tapi dua orang ! 
just aku je tk tahu . 

haish , aku degar teros panas jer hati . hati tk keruan .
asik-2 aku terfikir macam mana la dye orang boleh syok dengan budak tuh . 
choyy ! ramai peminat jugak kau nie erk ! hawaw jer . so , sekarang nie aku kene amalkan doa nie lha kan 



hope da lepas amal kan doa nie . kau boleh main jauh-2 !