i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
happy seketika :'(
2.11.2012 | 0 comments



Photobucket

hye there . thanks for reading this story . hari nie hari  sabtu . 
huh , bosan seyh kene sch . dekat sch tadi rase nk tido je . pakkal lerh aku fikir tahun nie tahun paling penting untuk akuu . kalau tk jangan harap aku nk sch .

tapi untong lha jugak hari nie aku sch . 11/2/1997 is birthday SITI AISHAH . okeh , aku dengan budak-2 nie da rancang da nk kene kan dye . part nak balik jer best . kite orang main kilat-2 . kan best kalau main telur dengan tepung :D da macam artis doe dye orang . abes muke aku dye orang buad . 
tapi tape . kawan punye pasal redah jer ;) 

tapi kan , aku rase happy tu kejap jea . sebab aku teringat kt sesuatu lha . sedeh :(
serious aku cakap  aku sedih gila father lha ! adoh , lagi-2  lepas balik sch tadi  nampak dye . da lha nampak dye , lepas tu layan lagi hindustan koci-2 hotahe (hentam je aku eje)
aku teringat time dye dengan geng-2  dye sapukan  kilat-2 kt muke aku . punye lha aku hangin time tuh . rase nk tumbok-2 jea muke dye . tapi lepas tu dye lapkan balik kilat-2 yang ade dekat muka aku tu. so sweet (perasansweet) xD  punye lha aku segan kau buad macam tu depan budak-2 nie :))
perasaan marah aku tu teros hilang . rase macam-2 perasaan pulak timbul .


kan best kalau hari nie dapat macam tu lagi . tapi sayangnya kau tu bukan milik aku lagi :/
kenapeeeeee aku still teringat dekat kau hah gila ! triple fu*k ! buad sakid pale jea .
tapi , aku still sayang kaw lar :(
okeh , tk boleh luah kan or cerita kan banyak-2 . NANTI JADI BENCI !


 SALAM