i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
exam coming ;)
2.19.2012 | 0 comments


Photobucket

hey you ! good mownink :)
ape celop korang ? tk hang mane-2 ker ?
serious aku bosan gilee . tk tahu nak hang pegi mane .
btw , akak aku yang tk bagy hang . dye kate nanti aku menghabes kan duit dye . HAHA ! dulik ape aku !
nak hang degan member , walaweyh ! dye orang hang naik moto . aku tade lesen la nk naik moto .
gerrrrr !! 

so , nampak nye aku duduk ruma and study ! 
baguss jugak aku study . esokk da examm .
seriously aku asik study jer . sume subjek taw . sampai ayah aku kate 'dik , apehal rajin naw nie'
aku senyap jer . kalau lha aku cakap aku ade exam , nanti dye tk bagi onl . 
lagi la bosan gilaaa ! nk text , tk taw nk text sape . kadang-2 macam orang gila asik-2 belek HP 
LOL =='

hermm , esok exam BM , BI dengan SEJ .
walaweyh , sejarah tuuu ! sape nk tolong niee :(
BANANAKOBES da tk boleh tolong . sejarah soalan belit-2 , tapi sebenanye jawapan dye senang jer .
its okeh . aku da study sejarah . hope time exam aku still boleh igt !
begitu jugak dgan ketas soaln yang  lain .
hope i can do it .
hey korang sume , doa kan aku berjaya key . aku akan buad yang terbaik !! 
 xD