i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
FAKTA: ade yg bertaubat kerana sesuatu dan bukan kerana ALLAH !
2.09.2012 | 0 comments


Photobucket

hey my stalkers and my readers . fine ker tk fine ?
hope you guys fine okeh :)
petang-2 macam nie kalau  keluar lepak or jenjalan best jugak kan . dapat hilang kt stress yg ade dekat dalam kepale aku nie ! serabot seyh . pening nak fikir !
redupp jer cuaca hari nie .  tapi , tade kawan lar nk hang :(
nk lepak ngn member-2 kt snie tk berape nk rapat lar pulakk . adusss , BOSAN !

huh , its okeh . so sekarang nie aku nk bercerite siked . da tegok da title aku ? 
aku nk cerite pasal tu lar . jum degar story akuu .

tadi dekat sch time tengah perimpunan aku dega ade budak cakap TAHUN NIE AKU NK TAUBAT LAR SEBAB TAHUN NIE AKU EXAM .  okehh , kau faham kan maksud aku ? aku tk tahu lar sape yang cakap macam nie . sebab time tu tengah leka becakap dengan member sebelah :D
dye orang nie nk bertaubat kerana nk exam jea . bukan kerana ALLAH .
time da abes exam taubat tu da tade . macam tu ? wey ! tolong jadi diri sendiri lar . biar buad bende tu dengan ikhlas . jangan  time susah  jer  baru nk buad .
meyh sini aku nk nasihat kan siked . even korang jahat sangat kan , berubah lha secare perlahan-2 dengan hati yang ikhlas . jagan lar bertaubat kerana seseorang or bnde lain okeh :)

aku tahu aku pon tk berape baik sangat . aku macam manusia lain gak penah buad kesilapan . aku pon pernah cakap macam tu xD sorry ae kalau ada sesiapa yang terasa . tk maksud kan sesiapa pon just kt sch tadi aku tedengar ade budak cakap macam tu . aku pon tk tahu sape yg cakap . aku mintak maaf erk .