i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
segerombolan perompak
2.04.2012 | 0 comments



hye my readers and my stalkeers :D 
ape khabar lha readers-2 aku sume nie . lame seyh tk update mengapdate blog .
da due bulan kod aku tk sentuh blog busok nie . 
haisshh , maklumlah . busy yg teramat . da jadi bisnes women ;)

now nk cerite pasal budak perempuan yang curi aku punye sehelai kertas like dairi .
oh yeah .  FATIN NAJIHAH ZAINON kau pencuri aku punye kertas kan !
kau denngan seregembolan perompak kau echa ngn alyn .

korang bace kan kertas tu ? sumpah aku cakap AKU SEGAN !  sape suruh bace huh !
semalam balik skola aku nk tido , nk makan , nk buad2 ape je la . mesti igt dekad korang .
nk jer aku sembelih leher korang taw . hahaha ,
pakkal lerh kawan kan . 

btw , korang ingat taw . tu secret . jangan bagi tahu sape-2 . 
sayang korang lebeh .