i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
GEMPA ?
4.11.2012 | 0 comments



hey guys . assalammualaikum . perh , hari nie penat gila2 aku cakap . banyak homework yang perlu di selesaikan . nk tidur ayah aku kacau pulak . adoy , ayah aku memang pantang kalau tengok aku tidur .
hari nie kat facebook ramai yang update pasal gempa yang melanda di aceh . lepas tu bahagian utara semua rasa gegarannya . tadi ade bace status someone nie . 
SUMBER STATUS FB TSUNAMI ALERT :

Amaran Tsunami untuk lautan Hindi. Lokasi pertama tsunami akan tiba: Banda Aceh (beberapa minit lagi) - dah landa tsunami dah
Lokasi lain seperti di Myanmar, India, Thailand, Sri Lanka juga akan dilanggar dalam beberapa jam lagi. - CNN

Ombak tsunami dijangka tiba di Georgetown pada 9:11 PM dan Port Dickson pada 2:10 AM
.
subahanallah . ape yang berlaku nie ? ya ALLAH kau lindungi la kami . 
aku macam tak percaye jer ape yang benda alah tu cakap . ape2 pun yang berlaku . aku serahkan kepada ALLAH s.w.t .