i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
gelisah memanjang
4.10.2012 | 0 comments





hey my readers and my stalkers . rindu doe nak share cerite dalam blog gila aku niee . 
banyak cerita sebenanye . tapi , lame tk online . busy siked :D
wey korang ! aku tk tahu la kenape aku gelisah nau hari nie . macam ade jer yang tak kene . 
huh , aku tahu da kenape . hari nie aku nampak dia banyak kali . erghh ! da tk boleh control lagi . lagi2 si mangkuk kesanyangan aku nie ( siti aishah ) tk abes2 tunjukan muke dye kat depan akuu . yang si mangkuk kesayangan aku lagi sorang nie pulak ( pida ) tk abes2 nak kene kan aku . MENYAMPAH aku doe !  seriously aku tk suka !
tk pasal2 da teringat kt dye balik . macam nak gila jer ! syukur alhamdulillah time solat kt  sch tadi boleh lupe kan dia .