i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
Happy New Year
1.01.2012 | 2 comments



heyy guyss . salam satu MALAYSIA :)
hari nie da pon 1/1/2012 kan . ape prasaan korang ? best tk tahun baru ?
korang pegi sambut tk malam tadi ? mesti pegi kan . wahh , syokk ! tapi hati2 kawan .
its very dangerous bagi yg mereka tk berhati2 tu kan . 

ramai yang cakap malam nk smbot tahun baru nie banyak betol karenah budak2 mude .
nnti denga cerita ade yang mengandung la . ade yg minum arak lha . ade yang merempit lha .
ade yang lupe diri la ape lha kan . 
hermm , mmg betol pon kan . sebab aku tgok surat khabar ramai remaja melayu mabuk2 minum arak . kt area2 kawasan rumah aku nie pon , dye orang merempit mcm tade hala tuju ! 


okeh , nevermind ! setiap orang mesti ade azam sendiri kan . so , ape azam tahun baru korang 2012 nie ?  hermm , memandang kan tahun 2012 aku jadi mangsa PMR , aku nk ubah perangai . yeahh , perangai yang selalu buad org tk suke . time fom two aku suke buli cikgu2 akuu , suke ponteng kelas and aku nk ketipikan FB , blogger , tagged and skype ! 
tahun nie jugak aku ade impian taw . nak amik lesen kete ngn moto . hehe , tapi mane lha boleh kan . nevermind , if tade lesen pon aku ttp boleh drive !
Thank You for my dad sebab bgy aku drive dri fom one . Love youu xD

hope tahun nie korang sume success dalam diri key . 
HAPPY NEW YEAR and HAPPY GROWTH DAY xD