i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
Terima Kasih Ya Allah
12.29.2011 | 0 comments



salam satu mlaysie guys ! lame gile tk update blog . rindu pulak dekat blog buruk aku nie .  if blog aku nie cntekk mcm blog korg sume , mmg tiap2 hari aku tenung blog burukk nie ;)
okeh ! jum aku cerita someting kt korg .

now 7:15 p.m . so , da maghrib kn ? huh ! di sebab kn terlalu heppy , sanggup aku bukak bnde alha nie mgrib2 . nie kalau tahu ayah aku aje mati makk ! hee ,
tengah hari tadi aku layan OMBAK RINDU . feeling habis aku laa . basah lappy aku di buad nye . nasib baik tk rosak kan . lepas tu teringat pulak dekat ex-boyfiee aku . aduh , rindu gile bapak syg :/ 

aku tahu tk gune lagi aku tk ingat kt dye balik . tu semua buang mase ! tapi da rindu , nk buad cmne kan . lepas hati aku rase tk puas hati , berdendam , aku buad keputusan untuk kelua jlan2 dengan kawan aku . 

before aku kelua . dalam hati aku cakap hope aku dpt jumpe salah sorang ex-boyfiee aku tok lepas rindu . okeh , itu sume menjadi kenyataan :) tadi lepak kt kedai bestiess aku mira . tengah gadoh2 mesre ngn mira , tetibe dye lalu . perhh , bukan main kerekk budak nie kan . huh , aku ape lagi , amek kesempatan lha tengok dye . smpai naik juling aku pandang . kehkeh ><

huh ! bukan dye sorang je yang aku nmpak , tapi ramai . dye orang tengok aku , aku pon tengok la dye orang balik . bertentangan mate tu . haha (perasan pulak deh) !
even , dye orang tk igt aku . sekurang2 nye dye orang pandang aku jugak kan ;) 
dapat jugak aku mlepaskan rindu kt korg kan 
haha , gedik pulok daa ! 

ape-ape pun TERIMA KASIH YA ALLAH sebab bagi aku peluang melepaskan rindu