i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
kepenatan beb !
7.20.2011 | 0 comments


assalamualaikum  org kampung .
ade gosipp baek nie . aku tao orng kampong suke gosip-2 nie kan .
termasok lha , aku . hahahaha . 
tade kne mngene lnsong lha gosipp  kly nie . gosip-2 dekat sch jea . kt BLOG aku , d larang gosip meyh !

nk tao tak . mase aku nk tlis entry nie . aku dega anak buah aku nagiss . aku pk an kne mara ngn mak aku .
rupe nyer ngess jauh nun d sane . ngiss kt lua rumaa . mak aku time tuh ngh tdow . terbaek lha mamyto0 aku .
HAHAHA ,! 
anak buah aku gdowh . dye gdowh ngn org depan uma aku . budak tu dye ketok pale anak buah aku gne besi . tao lerh ank buah aku kcik agy . suke suki mak ayah kaw jea nk blasah !
perhh , cilake lhaa budak tu . dry awl agy , aku mmg tak suke kt bdx tu n mak dye pon aku tk ske .
sbb due-2 bajet bgowz ! klaw mk dye uh , asik bele ank dye jea . anak de buad slah pon dye beck up . then , mk dye lagy lha soh anak dye soh gadowh . pale bana dye lhaa kan . 

lupe kan cite tuh ! meluat aku nk citer . bwuekkksss !
hermm , ary nie aku puase sunat + puase gnty . korg sume da puase ganty belom ?
ramadhan nk dkat da nie . tk gnty kne byar fidyah taw . huhuhu c(:
btw , slalu nyer aku tade lha rse penat cm nie . aku penat gare2 men bola sepak kt sch nie lha . 
lam aty tanak maen , tapy tgok cm show jea . aku pon lenjan aje lhaaa . da lepas main , tekak terase hauss wokk ! rse nk buke jea . tpy dgn kekuatan iman yg aku ade , aku ttp mempertahan an puase aku nie aw . hahaha xD
da lha kepenatan sbb men bola . tmbah agy kepenatan naik tron tagge dry block MPV smpay lha block klass aku . smpay ley ddk brehat agy kt tangge . da cm org gyler jea . 
da tk tahann niee . ape mao buad ? tidak !!!!!!!!!!!!!!!