i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
astro cm busukk ~
7.15.2011 | 0 comments


org lelaki ade halkum , assalammualaikum :)

hoy3 . wah , mcm syahir lha . hahaha  , gyler bapak ! kesah pulak aku jeng .
korg2 rindu lha same korg sume :) walaupon korg nie aku tk kenal . tpyy tpp ade sifat kasih syg taw .
sbb cikgu aku ckp kite msty lha amal an nilai-2 murni . hahahaa c(:
budak-2 main katak , korang sehad ker tak ? 
hope , korg sehad lha key . akuu tk sehadd lhaa . saked aty ! ade 4 pekare yg buad an aku sakit aty .
sbb2 saked aty :
1 . astro cm kimak !
2. tenet mcm anjeng !
3. rindu sama dye !
4. cikgu sakid mentel !

tu lha sebab-2 nyer . hurh ! benci lha siot ! mcm taik jea aww . yg no 4 uh . cikgu saked mentel . aku mlass lhaa nk buruk-2 an cikgu tuh . tpy , care dye ngn kite owg , mcm anak ngn bapak pulak . sial lha . puih ! 
busukk jea upew lhaa !

btw , tdy kn tgh sedap-2 tdow dlm keadaan yg sejukk , hujan tetibe mk aku bebel . mkk oi , teperanjat mak . cepad-2 aku bgon . aku tnyer lha mamyto0 aku kenape . rupe nyer dye mara psal astro . wah macik nie . psal astro pon mao mara . hermmm , dye mara sbb harge astro naek . 

harga langganan baru anda 
pakej semasa anda : MUS , 1 , MINI , SPT 
harga pakej bulanan semasa anda : RM 79.90
harga pakej bulanan baru anda : RM 87.90 .

mamyto0 aku cakap astro naek 10 hinggit . wahh , cekik darah bhaii .
astro stiap bulan dpt juta-2 . tu pon nk naik an agy . cm busuuk jea ! sengal betol lhaa .
then mamyto0 aku ckp , klaw cm nie potong jea lha astro tuuh . abg aku ckp lax , taya potong , buang discvery 1 pakej uh n buang mustika . lpas tu wifi potong ! perhh , aku dga jea lam aty tros ckp , mnx-2 lha mk aku tk ckp ape-2 psal tenet . last-2 mk aku ckp , sng cter kaw gne BB jea lha dek . taya pkay wifi . lagy pon kaw sowg jea pkay tenet . huaaaaa , tanak aku ! BB lembap lha .
psal asrtro , tenet pon telibat . puake betol lha . *bhase org mlake .
klaw lha aku nie ade kuase super power . da lame aku bakaw stadium astro tu . ishh , ape pon tak boleh !!