i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
i don't know why ='(
3.25.2012 | 0 comments


Photobucket

hello guys ! aku ada cerita nak share nie  .
wey , tetibe hati aku sedih doe . sedih sangat-2 . macam nak nangis nie ='(
aku tk tahu kenape . tetibe jer aku sedih lepas dengar lagu TENTANG RASA . tk tahu sedih sebab ape !
aku da tanak da ingat dekat dye lagi ! 

tapi kan , lepas teringat dekat capital 'J' tetibe hangin semacam .
anak buah aku pun kene lambung dengan aku ! wahh , kesian kau dekk . tak pasal-2 kene dengan ucu .
tapi bile teringat balik , aku suka gila bile capital J tu kene lambung-2 dengan kawan aku . HAHA !
btww , kesian jugak aku dekat kau .

tapi aku da tanak ingat dekat kau ! nanti hati wa banyak sakid maa :/
tapi harap sangat kau tegor aku macam bulan lepas . hehee ,
kbaii