i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
GAGAL :(
2.28.2012 | 0 comments


Photobucket

hye korang . bosan nye . mengantuk rase nak tido jer . tapi da tk boleh tido . JIN mane nta yang miscall-2 aku time tido . erghh , kalau aku dapat jin tu , memang aku humban dye dalam mangkuk tandas shopping complexs kt mlake tuu _|_

bagun tido jer aku teringat kan pasal ketes pekse  .
tadi dapat ketas SEJ . huh , alhamdulillah aku dapat B . lagy tiga markah je nak dapat A . btw , nevermind sume subjek aku lulus tapi tk puas hati lha degan geo . sume form 1 punye soalan . gilak , lupe segale yang aku da tiggalkan due tahun lepas . HERMM ,  math aku kenape teruk sangat :(
ya ALLAH , kenapa teruk sangat sampay dapat 30% .
sedeh nye . jealous tengok kawan-2 yang lulus tuu . yelerh aku tahu aku sape . 
tapi , kenape sume jadi macam nie . sie-2 je semua subjek lulus , tapi ade satu gagal !

herm , tapi aku tidak akan pernah berputus asa !
yeahh , don't give up wafa . you can do it !
bak kate cikgu rosyati pon 'orang yang pernah gagal pasti akan berjaya'