i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
terlalu HEPPY ary nie :)
6.30.2011 | 2 comments



hey bebe . lame tk update blog meyh . lame ker ? baru jer due ary tk update . hermm , sblom bce entry nie . aku nk kowg buad someting buley ? ikowt ckp aku oke ! jelir lidah skunk . huh , da buad da ? nmpak sgt mcm dog . bhahaha . jgn mara . just nk buad ayt pendahuluan best skit ;)

btw , aku nk cter yg ary nie aku hyperactive gyler babih lha . perhh , mcm owg saked mentel lha ary nie .
kalaw tgok aku btol-2 ry nie , da mcm knk-2 ribena taw . ancow gtu jer lha .
ary nie hyperactive sbb aku da baik dgn capital 'A' . suke gyler lha . kt klas da tk rse sunyi lagy :)
bley lpak ngn dye lagy cm dlu . show gtu jer r . *wah , menggatal pulak .  hihihih ,
hermmm , syg dye lbey taw. dye lha budak yg paling amek brat psal aku . terima kasih awak :)


tdy kt kelas , aku ade msok bedebad . tjok dye ' Laman Sosial Mendatangkan Bnyak Kesan Buruk Kepada Pelajar ' . aku jady pembangkang ! perhh , ssh btol lha kan . klaw pencdg show bnyak . pembangkang show skit jer . ade pencdg nie dye bri an pndapat dye . perhh , ssh btol aku nk jwap . mlowt nie t'kaku jer . terdiam aku lime mnit . smpay  ckgu aku pon cakap ' wafa , nie bedebad . bukan berpantun ' ckp tu  mcm b'pntun , then b'pk lame sgt . aku dgn prasaan bengang hentam jer nk bangkang cmne pown . last-2 ,tade sape pown menag . hahaha . sblom cikgu brmbuss dry klass , budak-2 2 KELAPA ataw d'knali sbgai 2 CEMPAKA b'nyanyi mcm nk rboh jer kola tuh . aku pon , join lerh skaly . nyanyi cm pontianak jerit-2 . spoting abess lha tdy .

time math , ade lha sowg new sir yg ajar aku math . cigu nie lawak gyler lha . tpy , kdg-2 dye grang wokkkk !
tpy pas dye mara-2 lawak dye dtg balik . blaja math ngn dye mmg faham gyler lha . kalaw klass dye ade due mse just buad 10 soalan jer . dye aja btol-2 smpay kite owg pham . mmg terbaik lha . btw , tdy dye ade cter psal buah kelape . dye cter psal budak yg lurus ade bendul *lurus bendul  lha tu . 
dye cter budak tu nk main lontar pluru , tpy dye tk rewty nk main . cikgu dye ckp lha , awk blatih dlu bling buah klape. then budak tu pon da buad latihan cm tu . time da tibe sukan , bola tu kne bling blakg tlinge n law  
nk bling kne lonjak ker atas skit . bdx tu ape agy , dye baling bola tu ke ats then kne pale dye .
kitew owg gelak punyer lha cm setan . t'tbe mmber klas aku ngis . dye ngis sbb cter tu sme dgn kejadian yg mnimpe dye time ary sukan ary tuh . hhahaha . kelakar btol lha !


hermmm , bnyak gyler lha bnde yg buad aku eppy go lucky . psal budak gdowh pon ade taw . da gdowh lam kola , tak puas agy gdowh lua kola plak . perh , mmg TERBAIK ! hahaha , p'gdohan tu ade lha kne mngene ngn mmber aku . p mlas nk msox cmpor . hermm , k lha . better aku chaw dlu . sbb da nk mgrib nie . oke , bye2 sume .