i am a cute bear
biography stuffies chingu(s) home entry

  



Older Post >> | << Newer Post
CUTI SEKOLAH KEMBALI ----------> * membosan kan !
5.29.2011 | 0 comments


assalammualaikum . *jwap cepad slam nie ! :D

YAHOOOOOOOOOOOOOO ! *bkn yahoo.com.my oke :)) . cuty kowla kembali . best kan . hermmm , best lha sgt . time tade ape-2 nk buad rse bowink jea . BUTUSS ! :P . HAHA , ! sblom cty kowlha , aku kne jdy CLEANER kola . mkk oii , mmg gase nk TUMBOK jea muke cikgu tuh . nseb baik aku sayang kaw lha cikgu !  :D . mmber aku sume da blik . aku jer balik lmbat . kne sapu klass smpay ker koridor . perh , da lha time tuu , pengaut smpah tade . so , ape ley buad , kne pgot smpah gune TANGAN & KERTAS ! perhh , perit naq ! tape , dapat pahale an cikgu . hahahaha :)) . agax-2 cty kowlha nie nk buad pew erk ? nk kate p b'cuty sume kne keje . nk kate kua ngn mmber p jlan , takan tiap-2 ary nk p jalan . ley KOYAK poket aku lha . lain  lha mmber-2 aku , ank owg poket full . hermmm , better ikowt bapak aku jer lha kowt .  p out station ker SINGAPORE jeaa . HAHA ! baik b'cty kt MALAYSIA bgowz lha . kt S.PORE tde ape pown . opss , TERkutuk lark . SORRY :)) . 


  

MEREKA----------> smksr :))



mereka kawan sye . sayang kowg lbey . 
ana , dyla  , eyla U nuyun :)



eyla wif syahley . 
sayang kowg SEPIT-2 doe :D


kami promote BARANG . mao bli tak ?
hahaha . 


mereka jugax kawan sye :)
echa wif eyka meyh :))


for kowg yg tade gmba lam nie . HARAP MAAF lha yer . 
tk sempat nk msok an bebanyak  . btw , syg kowg sume :)))